Aušinimo sistemos funkcionavimas, t.y. vandens pompa arba aušinimo skysčio siurblys, užtikrina, kad neperkaistų variklis, o keleiviai šiltame automobilio salone jaustųsi patogiai. Cirkuliacinėje aušinimo sistemoje vandens siurblys (pompa) yra pagrindinė dalis.
Dažniausios vandens siurblio (pompos) gedimo priežastys:
- Užstrigusi vandens pompa (siurblys) kartu nutraukia paskirstymo diržą ir automobilio variklis nustoja veikęs.
- Važiuodamas automobilis skleidžia pašalinius garsus, o įsisenėjus gedimui, gali užstrigti guolis.
- Automobilis dideliais kiekiais ir nuolat leidžia aušinimo skystį per drenažinę ertmę.
Vandens pompos (siurblio) keitimo procesas.
Vandens siurblio veleno guolis arba jo tarpinės, laikui bėgant, susidėvi ir nustoja veikti. Kai taip nutinka, siurblys pradeda garsiau dirbti, praleidžia aušinimo skystį. Taigi vandens siurblys turi būti pakeistas. Norėdami pakeisti vandens siurblį, reikia nuimti diržą, kuriuo jis yra varomas. Jeigu vandens siurblys yra varomas pagrindiniu diržu, jis irgi turi būti nuimtas. Taip pat iš sistemos reikia išleisti aušinimo skystį. (Saugokime gamtą – aušinimo skystį privaloma utilizuoti tinkamai pagal LRS numatytas taisykles). Po to reikia atsukti varžtus, laikančius vandens siurblio korpusą prie variklio.
Vandens pompos keitimas tai sudėtingas automobilio gedimo taisymas, todėl automobilio vandens pompa (siurblys) turėtų būti keičiama specialistų norint užtikrinti, jog automobilis nebus dar labiau sugadintas. Kviečiame atvykti į automobilių servisą „Gerautus“ ir nerizikuoti dėl didesnių nenumatytų išlaidų.