Mums patinka remontuoti automobilius, nes darome tai, ką išmanone geriausiai. Nuo 2001 metų!

Vairo kolonėlių remontas

< Atgal

Vairo kolonėlių remontas

Vairavimo sistemos paskirtis – perduoti vairo judesį vairuojamiesiems ratams. Automobilį bus lengva vairuoti, jei gerai dirbs vairo kolonėlės ir hidraulinio vairo stiprintuvas.
Kartais vairo stiprintuvas sugenda: dėl to netikėtai gali padidėti vairo apkrova, gali susidaryti avarinių situacijų, todėl svarbu, kad vairo kolonėlių remontas būtų atliktas laiku. Automobilio eksploatacijos metu galite pastebėti šiuos gedimus:
• trūkumą alyvos bakelyje;
• sumažėjęs skysčio slėgis hidraulinėje sistemoje;
• neveikia arba vairo blogai veikia hidraulinis vairo stiprintuvas;
• leidžia skystį hidraulinis viro stiprintuvas;
• nesandari hidraulinė sistema, ypač jungčių vietose;
• dėl senėjimo ir nusidėvėjimo vairo stiprintuvo žarnos leidžia skystį;
• hidraulinio skysčio prasisunkimą iš po guminių vairo kolonėlės gaubtų;
• užterštą hidraulinį skystį, į sistemą patenkantį orą;
• stringančią vairo pavarą;
• blogai veikia vairas kraštinėse padėtyse.
Vairo kolonėlių ir stiprintuvų remonto metu mazgai išardomi, išplaunami, pašalinama korozija, šlifuojami velenai, tekinamos ir presuojamos naujos įvorės, dedami nauji riebokšliai, guminiai ir tefloniniai sandarinimo žiedai. Sudilusios hidraulinės žarnos restauruojamos arba keičiamos naujomis.
Nepamirškite, kad atlikus vairo kolonėlių remontą, būtina patikrinti ratų geometrijos reguliavimo parametrus.
Daugelis šiuolaikinių automobilių turi hidraulinius vairo stiprintuvus. Hidraulinis vairo stiprintuvas – tai sistema, kuri palengvina vairuotojui valdyti transporto priemonę mažindama vairaračio sukimo pastangas. Kai kurie automobiliai šiems tikslams turi elektrinį stiprintuvą.
Hidraulinis vairo stiprintuvas veikia siurblio, kuris yra variklio skyriuje, dėka. Vairo stiprintuvo siurblys – pagalbinis agregatas, veikiantis kartu su vairo valdymo sistema, ir yra jos dalis.
Daugelis automobilių gamintojų rekomenduoja periodiškai (kas 30000 km) keisti tepalą vairo hidraulinėje sistemoje ir pilnai praplauti vairo stiprintuvo sistemą. Keičiant tepalą sistemoje, kartu rekomenduojama keisti ir filtrą, jei toks numatytas. Vairo sistemos praplovimas reikalingas tam, kad iš sistemos išplautų smulkias metalo nuolaužas ir išvalytų nuosėdas.
Taip pat svarbu žinoti, kad atlikus vairo kolonėlės remontą, būtina atlikti kompiuterinę ratų geometriją. Mūsų autoservise kvalifikuoti automechanikai nustatys hidraulinės vairo sistemos gedimus, pasiūlys optimalius vairo kolonėlės, stiprintuvo, hidraulinių žarnų ir kitų defektų pašalinimo būdus.

Registracija į servisą