Mums patinka remontuoti automobilius, nes darome tai, ką išmanone geriausiai. Nuo 2001 metų!

Ratų suvedimas

< Atgal

Ratų suvedimas

Kompiuterinis ratų geometrijos reguliavimas, t.y. ratų suvedimas-išvirtimas, yra paslauga, kurią privaloma atlikti reguliariai (kas pusę metų arba pravažiavus 10-15 tūksta  nčių kilometrų), ypač jei keičiamos padangų konstrukcijos, permaunami ratai, jeigu keičiate tam tikrus važiuoklės mechanizmus. Dar automobilių ratų suvedimą-išvirtimą reikia atlikti dėl važiuoklės elementų susidėvėjimo, neseniai atlikto vairo sistemos remonto, pakabos remonto, avarijos pasekmių, sezoninių padangų keitimo, automobilio klirenso (prošvaistės) pakeitimo ir kita.

Taisyklingai atlikus kompiuterinį ratų geometrijos reguliavimą, sumažinsite kuro sąnaudas, ilgiau išlaikysite gerą padangų būklę. Be to, transporto priemonė tampa stabilesnė – geriau laikysis judėjimo trajektorijos tiesiojoje („laikys kelią“), t.y., automobilio netrauks į šalį, jis „geriau klausys vairo“; automobilį bus lengviau valdyti, taps labiau manevringas ir mažiau linkęs šoniniam slydimui.

Ratų suvedimo-išvirtimo parametrai priklauso ir nuo kitų veiksnių: tai padangų slėgis, padangų nusidėvėjimas, važiuoklės detalių laisvumai ir pan. Siekiant užtikrinti tinkamą automobilio stabilumą ir valdymą, priekiniai ratai nustatomi tam tikru kampu kėbulo ir važiuoklės elementų atžvilgiu. Daugelio modelių priekinės pakabos konstrukcija įgalina reguliuoti: suvedimą, išvirtimą ir kasterį.

Suvedimas. Suvedimu vadinamas atstumo tarp ratlankių kraštų skirtumas priekyje ir užpakalyje, kai vairuojamieji ratai yra neutralioje padėtyje. Labai dažnai kalbama apie suminį dviejų ratų ant vienos ašies suvedimą. Kai kuriuose automobiliuose galima sureguliuoti tiek priekinių, tiek ir galinių ratų suvedimą.

 

 

 

 

Išvirtimas. Tai kampas tarp vertikalės ir automobilio rato sukimosi plokštumos, kuris laikomas neigiamu, jei ratai viršutine puse nukreipti į vidų arba teigiamu, jei – viršutine puse į išorę. Išvirtimas kinta keičiantis automobilio pasvirimui. Kartais pastebimas ratų išvirtimas yra toks didelis, kad automobiliai važiuoja tik išorine arba vidine padangos dalimi.

 

 

 

Kasteris. Kampas tarp vertikalės ir rato sukimosi išilginėje automobilio plokštumoje ašies projekcijos. Išilginis posvyris užtikrina ratų išsilyginimą priklausantį nuo automobilio greičio. Kaip rodo praktika, pasitaiko daug automobilių ,kuriems gamintojai nenumato galimybių reguliuoti išvirtimą. ir kasterį.

 

 

 

 

Automonilių serviso „Gerautus“ specialistai padės užtikrinti Jūsų automobilio maksimalų saugumą kelyje. Pas mus ratų suvedimas-išvirtimas atliekamas naujausiu, ypač tiksliu, amerikiečių gamybos lazeriniu HUNTER ratų suvedimo stendu.

Registracija į servisą