Radiatoriaus paskirtis yra palaikyti pastovią automobilio variklio temperatūrą vėsinant aušinimo skystį po to, kai jis pradeda cirkuliuoti didžiuoju ratu. Kitaip tariant, pašilus varikliui iki darbinės temperatūros (būna apie 90-95 oC), pradeda atsidarinėti ar jau yra atsidaręs termostatas ir aušinimo skysčio cirkuliacija pradeda tekėto pro automobilio priekyje esantį radiatorių – oro srautas, plūstantis per ventiliatorių, išgarina šilumą į aplinką, taip vėsindamas automobilio variklį ir neleisdamas jam perkaisti. Būtent tokia ir yra aušinimo sistemos radiatoriaus paskirtis.
Radiatorių remontas ir radiatoriaus keitimas dažnai turi būti atliktas skubiai, t.y. radiatoriaus ar aušinimo sistemos gedimai atsiranda neplanuotai, ir jei bus uždelsta, gali sukelti rimtų variklio problemų, susijusių su jo perkaitinimu.
Bet jei pastebėjote, jog vis dingsta aušinimo skystis bei matote, kad nesandarus automobilio variklio aušinimo radiatorius arba senas radiatorius užsikiša dėl naudojamų sandarinimo detalių ar tiesiog vandens (dėl to gali kaisti variklis), tuomet atvykite į automobilių servisą „Gerautus“, kur specialistais išspręs šias problemas.