Mums patinka remontuoti automobilius, nes darome tai, ką išmanone geriausiai. Nuo 2001 metų!

Katalizatorių keitimas

< Atgal

Katalizatorių keitimas

Katalizatorių keitimas

 

Svarbiausias katalizatoriaus darbas automobilyje – tai suskaidyti kenksmingus išmetamo kuro junginius iki nekenksmingų aplinkai. Dažniausiai katalizatorius yra priekinėje automobilio dalyje po bėgių svirtimi, kartais montuojamas prie radiatoriaus, tiesiai po išmetimo kolektoriaus. Galingesniems varikliams montuojami net du katalizatoriai. Paprastai katalizatorius yra sudarytas iš dviejų elementų. Jie yra metaliniai ir keramikiniai. Keramikiniai katalizatoriai yra mažiau atsparūs smūgiams, tačiau viduje katalizatoriaus esanti keramika nuo smūgių gali skilti ir sutrupėti – tokį katalizatorių reikėtų keisti nauju.

Faktoriai, kurie rodo, kad reikia remontuoti automobilio katalizatorių:

  • Sumažėja arba dingsta trauka;
  • Sunkiai užvedamas variklis;
  • Sulėtėja užvesto automobilio akseleratoriaus darbas;
  • Padidėjusios kuro sąnaudos;
  • Sugedęs turbokompresorius (išmetami tepalai į dulintuvą).

Automobilio katalizatoriaus tarnavimo laikas itin priklauso nuo pravažiuoto kilometražo. Būtina jį patikrinti ir, jeigu reikia, remontuoti, pravažiavus 100 000 ir daugiau kilometrų. Tačiau atkreipkite dėmesį, kas labiausiai kenkia veiksmingam automobilio katalizatoriaus darbui – tai:

  • Blogai veikiantis deguonies kiekio variklio išmetamosiose dujose daviklis („lembda zondas“);
  • Senas, nekeičiamas oro filtras;
  • Netvarkinga automobilio uždegimo sistema;
  • Susidėvėjusi variklio mechanika;
  • Naudojamas nekokybiškas kuras.

Serviso „Gerautus“ kompetetingi darbuotojai visada pakonsultuos ir pasiūlys geriausią sprendimo būdą, nes netinkamai dirbanti ši detalė gali pridaryti dar daugiau ekonimiškai nenaudingų problemų, t.y. turbokompresoriaus gedimas, kuris suardo variklį, taip pat itin kenkia vožtuvams, EGR vožtuvams, vožtuvų lizdams, stūmokliams.

    Registracija į servisą